نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
سرنوشت کوادرادو چه شد ؟ 2 خرید بعدی چه بازیکنانی هستند ؟ پوگبا چه موقع رسمی می شود ؟

سرنوشت کوادرادو چه شد ؟ 2 خرید بعدی چه بازیکنانی هستند ؟ پوگبا چه موقع رسمی می شود ؟

خبرهای نقل و انتقالات برای هواداران یوونتوس از درجه ی اهمیت بالایی برخوردار است و وب سایت یوونتوس دات ای ار همواره در تلاش است تا آخرین اخبار و اطلاعات این بازار به در کوتاه ترین زمان ممکن به اطلاع هواداران فهیم ایرانی برساند. در ادامه جدید ترین اخبار را بررسی خواهیم کرد.

 

توتواسپورت در مورد گابیگل نوشت:

 

سران اینتر به صورت شخصی راهی برزیل شده اند تا بتوانند مذاکراتی را با مدیر برنامه های این بازیکن و باشگاه سانتوس انجام دهند اما نتوانسته اند به هیچ توافقی دست پیدا کنند و اوضاع هنوز به نقع یوونتوس پیش می رود.

 

پریمیوم اسپورت در خبری جدید به کوادرادو اشاره کرد و گفت:

 

یوونتوس همچنان به شدت برای خرید بازیکن کلمبیایی در تلاش است و مدیران یووه مذاکراتی را انجام داده اند و چلسی قرار شده به زودی خبر نهایی را به یووه بدهد.

 

گازتا امروز در مورد دیبالا نوشت:

 

یوونتوس قصد دارد مذاکرات را در مورد قرارداد جدید را با دیبالا شروع کند، تمدید یک ساله قرارداد و افزایش حقوق به 3 الی 4 میلیون یورو.

 

امروز شایعاتی در مورد پیوستن شواینشتایگر بازیکن آلمانی به تیم یوونتوس مطرح شد اما منابع نزدیک به تیم یوونتوس خیلی زود این موضوع را رد کردند و مدعی شدند که یووه هیچ برنامه ای برای خرید وی ندارد و این بازیکن در سیاست های یووه جایی ندارد.

 

مدیر برنامه های ایگوایین در رابطه با اظهار نظرهای دی لورنتیس در مورد موکل خود گفت:

 

بدون شک او از 90 میلیون یورویی که از تیم یوونتوس گرفته بسیار خوشحال است و تنها تظاهر به ناراحتی می کند.

 

رسانه های ایتالیایی امروز در مورد خریدهای بعدی یوونتوس مدعی شدند:

 

یوونتوس هنوز سیاست خود را در قبال پوگبا مشخص نکرده و همه در انتظار فروش این بازیکن هستند و پیش بینی می شود در صورتی که این بازیکن به فروش برسد، یوونتوسی ها 2 بازیکن دیگر را برای این تابستان خریداری خواهند کرد و تیم خود را خواهند بست.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: